Menu      
 
 
Een onderscheidende corporate identity
 
Synergie tussen KSM Benelux en TIC Maintenance
 

KSM Benelux

In opdracht van KSM Benelux verzorgden wij een huisstijl en website om de uitstraling van TIC Maintenance, haar expertisecentrum, naar een hoger niveau te tillen. KSM Benelux is dé industriespecialist als het gaat om de advisering over –en levering van– hoogwaardige industriële middelen. Het bedrijf biedt zowel (koel)smeermiddelen van hoge kwaliteit als een totaalpakket aan diensten die op locatie worden uitgevoerd. KSM Benelux is het enige Nederlandse bedrijf dat zich focust op het portfolio (koel)smeermiddelen. Verder is KSM Benelux vanaf 1 januari 2016 in Nederland de enige Ambassador Distributor van ‘Castrol Industrial’, de marktleider in Nederland en België. Castrol Industrial heeft ruim honderd jaar ervaring in smeermiddelen en metaalbewerkingsvloeistoffen en ruim twintig jaar in vloeistofmanagement en service.

Intensieve samenwerking

Voor het ontwikkelen van een softwarepakket had TIC Maintenance een huisstijl nodig. TIC Maintenance, het expertisecentrum van KSM Benelux, is erop gericht technici binnen productiebedrijven te ondersteunen bij het efficiënt en effectief (smeertechnisch) onderhouden van hun productielijn. Om synergie te creëren tussen KSM Benelux en TIC Maintenance hebben wij de huisstijl voor beiden verzorgd. Hierna is de samenwerking steeds intensiever geworden. Wij hebben vervolgens de offline communicatie op ons genomen. Denk aan campagnes, bedrijfsbrochures, beursstands en het relatiemagazine voor Castrol Industrial: ‘Olie en techniek’.

 
 
KSM Benelux

Om synergie te creëren tussen KSM Benelux en TIC Maintenance hebben wij de huisstijl voor beiden verzorgd. Hierna is de samenwerking steeds intensiever geworden.

Toonaangevende huisstijl

Wij hebben de verwachtingen van KSM Benelux meer dan waar gemaakt. Zowel KSM Benelux als TIC Maintenance hebben nu een toonaangevende stijl binnen de branche. We hebben er aan bijgedragen dat het complete bedrijf enthousiast is over de nieuwe huisstijl. Minstens twee keer per week hebben wij contact met KSM Benelux; meestal in de vorm van strategisch overleg. De contactmomenten zijn heel collegiaal. Onze deur staat dan ook altijd open.

 
 
 
Verkoper

DutchDo benaderde ons met de vraag naar een schaalbare webshop welke aan alle hedendaagse verwachtingen voldoet. Wij hebben deze opdracht met beide handen aangegrepen en tot een mooi resultaat gebracht. Sindsdien is een van onze collega’s interim marketingmanager bij DutchDo.

Ik wil meer over deze case weten  
 
 
 
il fiore healthcenters

Wij zijn uitgegroeid tot het verlengde van ‘il fiore healthcenters’. We hebben nauw contact met il fiore healthcenters en we werken samen als collega's.

Ik wil meer over deze case weten