Marketing & Concepting
Hoe behaal je de gestelde doelen?

De marketingstrategie is gedefinieerd, maar hoe vertaal je dit door naar een concreet marketingplan? Hoe zorg je ervoor dat je klanten voor een langere tijd kunt binden? Het is belangrijk dat jouw verhaal op de juiste manier gecommuniceerd wordt met de buitenwereld. Alleen op die manier bereik je het gewenste resultaat.

Marketingplan
Online marketing concept
Plan van aanpak
Social media strategie

Marketing voor een winnende strategie

Door marketing op de juiste manier in te zetten, werk je aan het beeld dat jouw doelgroep van jou heeft. Je verhoogt de zichtbaarheid en hebt de kans om jouw onderscheidend vermogen te benadrukken. Samen bereiken we jouw doelgroep door jouw verhaal op de juiste manier te delen.

Marketing voor een winnende strategie

Concepting
Een creatief proces

In dit creatieve proces wordt het marketingplan doorvertaald naar een overkoepelend geheel bestaande uit: vorm, inhoud en uitingen. Ook wel het marketingconcept en het verhaal dat daarbij verteld gaat worden. Jouw onderscheidend vermogen waarbij je inspeelt op bewuste en onbewuste behoeftes van jouw doelgroep.

Concepting Een creatief proces

Excelleren doen we samen Ontmoet het team

2-XL wordt gevormd door ons, 2-XL’ers. Eén extralarge brok kennis, verdeeld over marketeers, strategen, creatieven en ontwikkelaars om jou te laten uitblinken binnen jouw vakgebied. Excelleren noemen we dat. Als hecht team staan we voor je klaar en worden we oprecht blij om jou verder te helpen. Benieuwd naar de gezichten achter 2-XL?

Ontmoet het team
Alexander van Dongen
Alexander van Dongen
Familieman en droneliefhebber
Bob Wetzels
Bob Wetzels
Heeft ze alle 6 op een rijtje
Bogo Vincentie
Bogo Vincentie
Gaat graag op reis en is een echte levensgenieter
David Widlak
David Widlak
Heeft een passie voor katten, code en reizen
Eveline Maas
Eveline Maas
Online shopaholic en fanatieke hardloper
Harm Cremer
Harm Cremer
Mensenmens, coach en fervent 3D-printer
Huub Penris
Huub Penris
Creatieve probleemoplosser en 3D-printer
Jenna Boelaars-Geraets
Jenna Boelaars-Geraets
Een kleurrijke flora & fauna liefhebber
Job Manders
Job Manders
Hardlopende wielerpooltjes liefhebber
Lizette Steeghs
Lizette Steeghs
Met kritisch oog voor cijfers en processen
Lucan Caris
Lucan Caris
Experimentueus in nieuwe invalshoeken (en woorden)
Maartje Storms
Maartje Storms
Een doener die bruggen bouwt
Mark Kortland
Mark Kortland
Gepassioneerd reiziger en amateur fotograaf
Myrna Creemers
Myrna Creemers
Heeft een passie voor moestuinieren
Nieky Craenmehr
Nieky Craenmehr
Een wereldreiziger en huismus in één
Niki Alberti
Niki Alberti
Houdt van reizen en maakt graag lange boswandelingen
Pieter Heijman
Pieter Heijman
Gameliefhebber die 'code kloppen' tot kunst verheft
Roel Schreurs
Roel Schreurs
Onuitputtelijke bron van advies (en energie)
Sharon Melis - Nas
Sharon Melis – Nas
Creatieveling met hart voor Italie

Onze andere drie focusgebieden voor excellent resultaat

Om excellent resultaat te borgen, werken we binnen vier focusgebieden: Strategy & Consultancy maakt plannen, Marketing & Concepting voor het juiste verhaal, Design & Development om je merk een gezicht te geven en Analysis & Optimisation voor de beste vervolgstappen op basis van keiharde data. Onze teams werken nauw samen als vliegwiel voor jouw marketing.

Mijn dag begint met koffie en onze teammeeting. Daarna duik ik de cijfers in. Kijken waar we kansen zien om de volgende stap te zetten.

Eveline Maas

Klaar voor de volgende stap?

Het is veel informatie, we weten het. Daarom nodigen we je graag uit om in te zoomen op jouw vraagstuk. Laten we vandaag, , samen geschiedenis schrijven. Neem hier (of via de knop hieronder) contact op. Doen wij de rest.

Neem contact op