Strategy & Consultancy
De basis voor ieder marketingplan

Wij geloven dat slimme marketing gaat om het realiseren van doelen, maar uiteindelijk een bijdrage moet leveren aan het grotere geheel. Door te starten met het in kaart brengen van dit grotere geheel, passen de daaropvolgende marketingplannen direct binnen de gestelde kaders. Een goed doordachte strategie is stap 1 van ons werk.

Strategisch canvas
Speelveld
Communicatieconcept
Tone of voice
Organisatiemodel
Klantreis

Een goede strategie definieert jouw volgende stap

Een goed begin is het halve werk. Je wilt voorop lopen en denken aan de toekomst. Daarvoor is het verstandig om eerst je route uit te stippelen en te bepalen hoe je omgaat met wat je onderweg tegenkomt. Welke marketingstrategie volg je en binnen welke kaders wil je je organisatie gaan aansturen? Met een goed marketingplan, voorkom je paniekvoetbal en denk je altijd 1 stap vooruit.

Een goede strategie definieert jouw volgende stap

Consultancy
Altijd een advies op maat

We duiken graag volledig in jouw organisatie om ons goed in te kunnen leven in jouw situatie. Alleen op deze manier kunnen wij een gespecialiseerd marketing advies geven op basis van ervaring en harde cijfers. Zo krijg je een advies dat uitvoerbaar is en voor de volle 100% op jouw ambitie aansluit. Onze marketingconsultants helpen je graag.

Consultancy  Altijd een advies op maat

Samen gaan we voor resultaat.

2-XL wordt gevormd door ons, 2-XL’ers. Een groeiende club marketeers, strategen, creatieven, designers en ontwikkelaars. Samen we werken we aan het behalen van resultaten voor onze partners. Successen behalen vinden we belangrijk, plezier in wat we doen nog meer. Benieuwd naar de gezichten achter 2-XL?

David Widlak
David Widlak
Heeft een passie voor katten, code en reizen
Huub Penris
Huub Penris
Creatieve probleemoplosser en 3D-printer
Jenna Boelaars-Geraets
Jenna Boelaars-Geraets
Een kleurrijke flora & fauna liefhebber
Job Manders
Job Manders
Hardlopende wielerpooltjes liefhebber
Maartje Storms
Maartje Storms
Een doener die bruggen bouwt
Mark Kortland
Mark Kortland
Gepassioneerd reiziger en amateur fotograaf
Myrna Creemers
Myrna Creemers
Heeft een passie voor moestuinieren
Nieky Craenmehr
Nieky Craenmehr
Een wereldreiziger en huismus in één
Niki Alberti
Niki Alberti
Houdt van reizen en maakt graag lange boswandelingen
Pieter Heijman
Pieter Heijman
Gameliefhebber die 'code kloppen' tot kunst verheft
Roel Schreurs
Roel Schreurs
Onuitputtelijke bron van advies (en energie)
Sharon Melis - Nas
Sharon Melis – Nas
Creatieveling met hart voor Italie
Tessa Meulenbroek
Tessa Meulenbroek
Heeft een passie voor design, eten en reizen

Onze andere drie focusgebieden voor excellent resultaat

Om excellent resultaat te borgen, werken we binnen vier focusgebieden: Strategy & Consultancy maakt plannen, Marketing & Concepting voor het juiste verhaal, Design & Development om je merk een gezicht te geven en Analysis & Optimisation voor de beste vervolgstappen op basis van keiharde data. Onze teams werken nauw samen als vliegwiel voor jouw marketing.

Ik hou ervan om van iets complex weer iets begrijpelijks te maken. Iets dat je makkelijk kunt delen.

Alexander van Dongen

Klaar voor de volgende stap?

Het is veel informatie, we weten het. Daarom nodigen we je graag uit om in te zoomen op jouw vraagstuk. Laten we vandaag, , samen geschiedenis schrijven. Neem hier (of via de knop hieronder) contact op. Doen wij de rest.

Neem contact op